სილაბუსი
1.
|
მასწავლებლის სახელი,
გვარი და
საკონტაქტო ინფორმაცია
|
ხათუნა ბედენაშვილი
568 10 49 43
|
2.
|
სასწავლო საგნის სახელწოდება
|
ინგლისური ენა
|
3.
|
სწავლების კლასი
|
VIII კლასი
|
4.
|
სასწავლო საგნის ხანგრძლივობა
და საათების რაოდენობა
|
I სემესტრი - 39
II სემესტრი - 57 სულ - 96
|
5.
|
სასწავლო საგნის სტატუსი
მოცემულ კლასში
|
საბაზო
|
6.
|
სასწავლო საგნის მიზანი
|
·
ინდივიდუალური მრავალფეროვნების დაფასება და პატივისცემა;
·
ენობრივ-კულტურული კუთვნილების განცდა;
·
კულტურული გარემოს თვითმყოფადობის, მისი განუმეორებლობის დაფასება
და პატივისცემა;
·
პოზიტიური დამოკიდებულება როგორც კულტურული, ისე ინდივიდუალური
მრავალფეროვნების მიმართ და მისი, როგორც სამყაროს მრავალფეროვნების კერძო გამოვლინების
აღქმა;
·
ინტერესი უცხო სამყაროს მიმართ;
·
უცხოური ენების სწავლის სურვილი.
|
7.
|
ძირითადი თემები
|
1. Unit 1 – Making News
1) Do you really speak
Chinese?
2) You’re standing on my
foot!
3) It’s my sisters birthday
4) personal profiles
Culture
2. Unit 2 – Festivals
1) Europe’s best street party
2) We should stay together
3) I love going to festivals
4) Celebrations
3. Unit 3 - Past time
1) The fire started at a
baker’s
2) Did you have fun
3) It was coming straight
towards him
4) Biography
Culture
4. Unit 4 – Performance
1) He isn’t going to go to
University
2) Which will we choose?
3) You spoke too fast
4) TV programmes
5. Unit 5 – Out and about
1) What’s happening tomorrow?
2) Could I borrow some money?
3) How do they do it?
4) Suggestions and advice
Culture
6. Unit 6 – Experiences
1) Have you recorded
everything?
2) Have you ever…?
3) Too many tourists
4) Favorite places
7. Unit 7 - Wonderful world
1) They must eat insects and
worms
2) Do you have to go?
3) Don’t be frightened!
4) Describing a journey
Culture
8. Unit 8 - Moving images
1) The characters seem to
speak
2) If we mix red and green
3) You’re brilliant, aren’t
you?
4) Describing a process
|
8.
|
სასწავლო საგნის აუცილებელი
საბაზისო კომპეტენციები
|
|
9.
|
კურსის ორგანიზაცია
11.1 საკლასო მენეჯმენტის
ხერხები
11.2 მეცადინეობის ფორმები
|
ინდივიდუალური,
წყვილური და ჯგუფური მუშაობა, როლური თამაშები
ლექცია
|
10.
|
სასწავლო კურსის შეფასება
|
საკლასო სამუშაო, საშინაო დავალება,
შემაჯამებელი წერა
|
11.
|
მისაღწევი შედეგები და კომპონენტები
|
უცხ.ს.VIII.1. მოსწავლეს
შეუძლია მოისმინოს და გაიგოს კომპლექსური
შინაარსის მრავალფეროვანი აუდიო/ვიდეოჩანაწერები აქტუალურ ან მისთვის საინტერესო
თემატიკაზე (მაგ., შემეცნებითი
ხასიათის გადაცემა, დებატები, ზეპირი გამოსვლა, რეპორტაჟი, ტელეჟურნალი, ლექცია და
სხვა).
უცხ.ს.VIII.2. მოსწავლე
მიმართავს სხვადასხვა სტრატეგიას მოსმენილი შინაარსის უკეთ გასააზრებლად.
უცხ.ს.VIII.3. მოსწავლეს
შეუძლია წაიკითხოს და გაიგოს საგაზეთო პუბლიკაციები, რომლებიც შეიცავენ გარკვეულ
თვალსაზრისს, მსჯელობას კონკრეტულ პრობლემასთან დაკავშირებით (მაგ., რეკლამის როლი თანამედროვე საზოგადოების
ევოლუციაში, გარემოს დაბინძურება, სამომხმარებლო საზოგადოება, ძალადობა სკოლებში
და სხვა).
უცხ.ს.VIII.4. მოსწავლეს შეუძლია
წაიკითხოს, გაიგოს და გააანალიზოს საგანმანათლებლო ინტერესებთან დაკავშირებული უცხოენოვანი
ტექსტები (მაგ., სამეცნიერო-პოპულარული სტატია, ესე, საგაზეთო პუბლიკაცია,
ბუკლეტი, რეპორტაჟი და სხვა).
უცხ.ს.VIII.5. მოსწავლეს შეუძლია
წაიკითხოს, გაიგოს და გააანალიზოს მხატვრული ტექსტები (მოთხრობა, ნოველა, მინიატურა, პოეზიის, თანამედროვე
პროზის ნაწყვეტები).
უცხ.VIII.6. მოსწავლეს შეუძლია
გააანალიზოს ტექსტი სტრუქტურული და ენობრივი მახასიათებლების მიხედვით.
უცხ.ს.VIII.7მოსწავლე ფლობს და
იყენებს სტრატეგიებს ტექსტის სიღრმისეულად შესწავლის მიზნით.
უცხ.ს.VIII.8. მოსწავლეს შეუძლია
დაწეროს სხვადასხვა სახის ტექსტი (ესე, სტატია
სასკოლო ან ახალგაზრდული ჟურნალისთვის) აქტუალურ თემაზე/საკითხებზე (მაგ., კომპიუტერულ თამაშებზე, განსხვავებებზე თაობებს შორის და სხვა).
უცხ.ს.VIII.9. მოსწავლეს შეუძლია
დაწეროს საქმიანი წერილი უკმაყოფილების გამოხატვის მიზნით (მაგ., წერს წერილს ახალგაზრდული ჟურნალის რედაქციას, რომელმაც არასწორი
ინფორმაცია გამოაქვეყნა; წერს ტურისტულ ბიუროს, რომლის დაპირებები არ შეესაბამებოდა
რეკლამას და სხვა).
უცხ.ს.VIII.10. წერისას მოსწავლეს შეუძლია შექმნას ტექსტის სტრუქტურა, ფლობს და იყენებს საბაზისო
ენობრივ-გრამატიკულ უნარ-ჩვევებს.
უცხ.ს.VIII.11. მოსწავლე
ფლობს და იყენებს წერის ეფექტურ სტრატეგიებს წერის პროცესის ყველა (მოსამზადებელ, ტექსტის შედგენის, ტექსტის გაუმჯობესების)
ეტაპზე.
უცხ.ს.VIII.12. მოსწავლეს შეუძლია
წარმოადგინოს ზეპირი მოხსენება (პრეზენტაცია) აქტუალური საკითხის, პრობლემის გარშემო.
უცხ.ს.VIII.13. მოსწავლეს
შეუძლია თავი გაართვას ყოფით საკომუნიკაციო სიტუაციას.
უცხ.ს.VIII.14.
მოსწავლეს შეუძლია საუბარი მისთვის საინტერესო/სასურველ თემაზე
(საყვარელ გადაცემაზე, ფილმზე, გმირზე,
მოგზაურობაზე და სხვა).
უცხ.ს.VIII.15. . მოსწავლე
ფლობს და მეტყველებისას
იყენებს ენობრივ-გრამატიკულ უნარ-ჩვევებს.
უცხ.ს.VIII.16. მოსწავლე ფლობს სტრატეგიებს სამეტყველო ამოცანების ეფექტურად
გადაჭრის ხელშესაწყობად და ზეპირი მეტყველების უნარის გასაუმჯობესებლად.
უცხ.ს.VIII.17. მოსწავლე იჩენს ინტერესს და ავლენს ტოლერანტულ
დამოკიდებულებას კულტურუათა თავისებურებების მიმართ.
უცხ.ს.VII.18. .მოსწავლეს
შეუძლია თარგმნოს უცხოენოვანი წყაროები/
ტექსტები ან დაამუშაოს ისინი სხვა დაინტერესებულ პირთათვის
(მაგ., თანაგუნდელისთვის), ან შემდგომი გამოყენებისათვის.
|
12.
|
რესურსები
|
სახელმძღვანელო, მაგნიტოფონი, კომპიუტერი,
დამატებითი თემატური მასალა, worksheets,
flashcards
|
13.
|
სამუშაო დისციპლინა
15.1 გაცდენების დასაშვები რაოდენობა
15.2 დავალიანებების დასაშვები
რაოდენობა
15.3 საჯარიმო ფორმები
15.4 წახალისების ფორმები
|
30% - 29
არაა განსაზღვრული
ნიშნის დაკლება, ექსტერნი
|
14.
|
ლიტერატურა
|
Judy Garton-Sprenger
Philip Prowse
|
15.
|
თემატური გეგმა
|
ერთვის სილაბუსს დანართის სახით
|
1.
|
მასწავლებლის სახელი,
გვარი და
საკონტაქტო ინფორმაცია
|
ხათუნა ბედენაშვილი
568 10 49 43
|
2.
|
სასწავლო საგნის სახელწოდება
|
ინგლისური ენა
|
3.
|
სწავლების კლასი
|
VIII კლასი
|
4.
|
სასწავლო საგნის ხანგრძლივობა
და საათების რაოდენობა
|
I სემესტრი - 39
II სემესტრი - 57 სულ - 96
|
5.
|
სასწავლო საგნის სტატუსი
მოცემულ კლასში
|
საბაზო
|
6.
|
სასწავლო საგნის მიზანი
|
·
ინდივიდუალური მრავალფეროვნების დაფასება და პატივისცემა;
·
ენობრივ-კულტურული კუთვნილების განცდა;
·
კულტურული გარემოს თვითმყოფადობის, მისი განუმეორებლობის დაფასება
და პატივისცემა;
·
პოზიტიური დამოკიდებულება როგორც კულტურული, ისე ინდივიდუალური
მრავალფეროვნების მიმართ და მისი, როგორც სამყაროს მრავალფეროვნების კერძო გამოვლინების
აღქმა;
·
ინტერესი უცხო სამყაროს მიმართ;
·
უცხოური ენების სწავლის სურვილი.
|
7.
|
ძირითადი თემები
|
1. Unit 1 – Turning points
1) How are you feeling?
2) Why I didn’t enjoy it
more?
3) She was surfing
4) Describing a significant
event
Culture
2. Unit 2 – Arts
1) You can’t help laughing
2) Promise to work together
3) Books are left in public
places
4) Describing a picture
3. Unit 3 - Opinions
1) There could be tens of
billions of planets
2) When can you drive a car?
3) You should calm down!
4) Discussing facts and
opinions
Culture
4. Unit 4 – Mind over matters
1) She saw furniture moving
2) I’ll keep my fingers
crossed!
3) If you follow this advice…
4) Telling a story
5. Unit 5 – Challenges
1) Has she learnt first aid
yet?
2) Have you ever wondered … ?
3) We’ve been friends ever
since we met
4) Describing personal
experience
Culture
6. Unit 6 –That’s clever!
1) He had won awards
2) People didn’t use to throw
things away
3) The first car was invented
by him
4) Describing a process
7. Unit 7 – Communication
1) He asked her not to go
2) He said he couldn’t
remember
3) They asked how he had got
the idea
4) Telling a story
1) They should l have
thought…
2) What would you do?
3) You’d like to stay here,
wouldn’t you?
4) Describing a country
|
|
|
|
9.
|
კურსის ორგანიზაცია
11.1 საკლასო მენეჯმენტის
ხერხები
11.2 მეცადინეობის ფორმები
|
ინდივიდუალური,
წყვილური და ჯგუფური მუშაობა, როლური თამაშები
ლექცია
|
10.
|
სასწავლო კურსის შეფასება
|
საკლასო სამუშაო, საშინაო დავალება,
შემაჯამებელი წერა
|
11.
|
მისაღწევი შედეგები და კომპონენტები
|
უცხ.ს.VIII.1. მოსწავლეს
შეუძლია მოისმინოს და გაიგოს კომპლექსური
შინაარსის მრავალფეროვანი აუდიო/ვიდეოჩანაწერები აქტუალურ ან მისთვის საინტერესო
თემატიკაზე (მაგ., შემეცნებითი
ხასიათის გადაცემა, დებატები, ზეპირი გამოსვლა, რეპორტაჟი, ტელეჟურნალი, ლექცია და
სხვა).
უცხ.ს.VIII.2. მოსწავლე
მიმართავს სხვადასხვა სტრატეგიას მოსმენილი შინაარსის უკეთ გასააზრებლად.
უცხ.ს.VIII.3. მოსწავლეს
შეუძლია წაიკითხოს და გაიგოს საგაზეთო პუბლიკაციები, რომლებიც შეიცავენ გარკვეულ
თვალსაზრისს, მსჯელობას კონკრეტულ პრობლემასთან დაკავშირებით (მაგ., რეკლამის როლი თანამედროვე საზოგადოების
ევოლუციაში, გარემოს დაბინძურება, სამომხმარებლო საზოგადოება, ძალადობა სკოლებში
და სხვა).
უცხ.ს.VIII.4. მოსწავლეს შეუძლია
წაიკითხოს, გაიგოს და გააანალიზოს საგანმანათლებლო ინტერესებთან დაკავშირებული უცხოენოვანი
ტექსტები (მაგ., სამეცნიერო-პოპულარული სტატია, ესე, საგაზეთო პუბლიკაცია,
ბუკლეტი, რეპორტაჟი და სხვა).
უცხ.ს.VIII.5. მოსწავლეს შეუძლია
წაიკითხოს, გაიგოს და გააანალიზოს მხატვრული ტექსტები (მოთხრობა, ნოველა, მინიატურა, პოეზიის, თანამედროვე
პროზის ნაწყვეტები).
უცხ.VIII.6. მოსწავლეს შეუძლია
გააანალიზოს ტექსტი სტრუქტურული და ენობრივი მახასიათებლების მიხედვით.
უცხ.ს.VIII.7. მოსწავლე ფლობს და
იყენებს სტრატეგიებს ტექსტის სიღრმისეულად შესწავლის მიზნით.
უცხ.ს.VIII.8. მოსწავლეს შეუძლია
დაწეროს სხვადასხვა სახის ტექსტი (ესე, სტატია
სასკოლო ან ახალგაზრდული ჟურნალისთვის) აქტუალურ თემაზე/საკითხებზე (მაგ., კომპიუტერულ თამაშებზე, განსხვავებებზე თაობებს შორის და სხვა).
უცხ.ს.VIII.9. მოსწავლეს შეუძლია
დაწეროს საქმიანი წერილი უკმაყოფილების გამოხატვის მიზნით (მაგ., წერს წერილს ახალგაზრდული ჟურნალის რედაქციას, რომელმაც არასწორი
ინფორმაცია გამოაქვეყნა; წერს ტურისტულ ბიუროს, რომლის დაპირებები არ შეესაბამებოდა
რეკლამას და სხვა).
უცხ.ს.VIII.10. წერისას მოსწავლეს შეუძლია შექმნას ტექსტის სტრუქტურა, ფლობს და იყენებს საბაზისო
ენობრივ-გრამატიკულ უნარ-ჩვევებს.
უცხ.ს.VIII.11. მოსწავლე
ფლობს და იყენებს წერის ეფექტურ სტრატეგიებს წერის პროცესის ყველა (მოსამზადებელ, ტექსტის შედგენის, ტექსტის გაუმჯობესების)
ეტაპზე.
დიალოგური მეტყველება
უცხ.ს.VIII.12. მოსწავლეს შეუძლია
წარმოადგინოს ზეპირი მოხსენება (პრეზენტაცია) აქტუალური საკითხის, პრობლემის გარშემო.
უცხ.ს.VIII.13. მოსწავლეს
შეუძლია თავი გაართვას ყოფით საკომუნიკაციო სიტუაციას.
მონოლოგური მეტყველება
უცხ.ს.VIII.14. მოსწავლეს
შეუძლია საუბარი მისთვის საინტერესო/სასურველ თემაზე (საყვარელ გადაცემაზე, ფილმზე, გმირზე, მოგზაურობაზე და სხვა).
უცხ.ს.VIII.15. მოსწავლე
ფლობს და მეტყველებისას
იყენებს ენობრივ-გრამატიკულ უნარ-ჩვევებს.
უცხ.ს.VIII.16. მოსწავლე
ფლობს სტრატეგიებს სამეტყველო ამოცანების ეფექტურად გადაჭრის ხელშესაწყობად და ზეპირი
მეტყველების უნარის გასაუმჯობესებლად.
უცხ.ს.VIII.17. მოსწავლე იჩენს ინტერესს და ავლენს ტოლერანტულ
დამოკიდებულებას კულტურუათა თავისებურებების მიმართ.
უცხ.ს.VII.18.მოსწავლეს შეუძლია თარგმნოს
უცხოენოვანი წყაროები/ ტექსტები ან დაამუშაოს ისინი სხვა დაინტერესებულ
პირთათვის (მაგ., თანაგუნდელისთვის), ან შემდგომი გამოყენებისათვის.
|
12.
|
რესურსები
|
სახელმძღვანელო, მაგნიტოფონი, კომპიუტერი,
დამატებითი თემატური მასალა, worksheets,
flashcards
|
13.
|
სამუშაო დისციპლინა
15.1 გაცდენების დასაშვები რაოდენობა
15.2 დავალიანებების დასაშვები
რაოდენობა
15.3 საჯარიმო ფორმები
15.4 წახალისების ფორმები
|
30% -
არაა განსაზღვრული
ნიშნის დაკლება, ექსტერნი
|
14.
|
ლიტერატურა
|
Judy Garton-Sprenger
Philip Prowse
|
15.
|
თემატური გეგმა
|
ერთვის სილაბუსს დანართის სახით
|
1.
|
მასწავლებლის სახელი,
გვარი და
საკონტაქტო ინფორმაცია
|
ხათუნა ბედენაშვილი
568 10 49 43
|
2.
|
სასწავლო საგნის სახელწოდება
|
ინგლისური ენა
|
3.
|
სწავლების კლასი
|
X კლასი
|
4.
|
სასწავლო საგნის ხანგრძლივობა
და საათების რაოდენობა
|
I სემესტრი - 39
II სემესტრი - 57 სულ - 96
|
5.
|
სასწავლო საგნის სტატუსი
მოცემულ კლასში
|
საშუალო
|
6.
|
სასწავლო საგნის მიზანი
|
·
ინდივიდუალური მრავალფეროვნების დაფასება და პატივისცემა;
·
ენობრივ-კულტურული კუთვნილების განცდა;
·
კულტურული გარემოს თვითმყოფადობის, მისი განუმეორებლობის დაფასება
და პატივისცემა;
·
პოზიტიური დამოკიდებულება როგორც კულტურული, ისე ინდივიდუალური
მრავალფეროვნების მიმართ და მისი, როგორც სამყაროს მრავალფეროვნების კერძო გამოვლინების
აღქმა;
·
ინტერესი უცხო სამყაროს მიმართ;
·
უცხოური ენების სწავლის სურვილი.
|
7.
|
ძირითადი თემები
|
1. School life in Japan
2. School routine
3. Secondary schools in
England
4. An informal email
5. Hobbies: collecting books
6. New Zealand fact file
7. Free time activities in
New Zealand
8. Club announcements
9. Ellen Long’s house
10. Tony Hawk’s house
11. Eco homes
12. Ideal bedrooms
13. Advice: Avalanches
14. Exercise and the body
15. Exercise and music
16. What’s in your food?
17. Superfoods
18. The Orange: poem
19. Invitation
20. The Thomas Cook Company
21. Lonely planet
22. A holiday postcard
23. Jennifer Hudson and Brad
Pitt
24. Noel Gallagher
25. Periods in music history
26. A biography: Heath Ledger
27. Internet comments: teenage
life
28. The freedom writers
29. A Venezuelan youth
orchestra
30. Newspaper article and
editorial
31. Bear Grylls
32. Canada fact file
33. White fang by Jack London
34. Informal messages
35. Phone conversation
36. Teenager and fashion
37. The department store lion
|
|
|
|
9.
|
კურსის ორგანიზაცია
11.1 საკლასო მენეჯმენტის
ხერხები
11.2 მეცადინეობის ფორმები
|
ინდივიდუალური,
წყვილური და ჯგუფური მუშაობა, როლური თამაშები
ლექცია
|
10.
|
სასწავლო კურსის შეფასება
|
საკლასო სამუშაო, საშინაო დავალება,
შემაჯამებელი წერა
|
11.
|
მისაღწევი შედეგები და კომპონენტები
|
უცხ.ს.VIII.1. მოსწავლეს
შეუძლია მოისმინოს და გაიგოს კომპლექსური
შინაარსის მრავალფეროვანი აუდიო/ვიდეოჩანაწერები აქტუალურ ან მისთვის საინტერესო
თემატიკაზე (მაგ., შემეცნებითი
ხასიათის გადაცემა, დებატები, ზეპირი გამოსვლა, რეპორტაჟი, ტელეჟურნალი, ლექცია და
სხვა).
უცხ.ს.VIII.2. მოსწავლე
მიმართავს სხვადასხვა სტრატეგიას მოსმენილი შინაარსის უკეთ გასააზრებლად.
უცხ.ს.VIII.3. მოსწავლეს
შეუძლია წაიკითხოს და გაიგოს საგაზეთო პუბლიკაციები, რომლებიც შეიცავენ გარკვეულ
თვალსაზრისს, მსჯელობას კონკრეტულ პრობლემასთან დაკავშირებით (მაგ., რეკლამის როლი თანამედროვე საზოგადოების
ევოლუციაში, გარემოს დაბინძურება, სამომხმარებლო საზოგადოება, ძალადობა სკოლებში
და სხვა).
უცხ.ს.VIII.4. მოსწავლეს შეუძლია
წაიკითხოს, გაიგოს და გააანალიზოს საგანმანათლებლო ინტერესებთან დაკავშირებული უცხოენოვანი
ტექსტები (მაგ., სამეცნიერო-პოპულარული სტატია, ესე, საგაზეთო პუბლიკაცია,
ბუკლეტი, რეპორტაჟი და სხვა).
უცხ.ს.VIII.5. მოსწავლეს შეუძლია
წაიკითხოს, გაიგოს და გააანალიზოს მხატვრული ტექსტები (მოთხრობა, ნოველა, მინიატურა, პოეზიის, თანამედროვე
პროზის ნაწყვეტები).
უცხ.VIII.6. მოსწავლეს შეუძლია
გააანალიზოს ტექსტი სტრუქტურული და ენობრივი მახასიათებლების მიხედვით.
უცხ.ს.VIII.7. მოსწავლე ფლობს და
იყენებს სტრატეგიებს ტექსტის სიღრმისეულად შესწავლის მიზნით.
უცხ.ს.VIII.8. მოსწავლეს შეუძლია
დაწეროს სხვადასხვა სახის ტექსტი (ესე, სტატია
სასკოლო ან ახალგაზრდული ჟურნალისთვის) აქტუალურ თემაზე/საკითხებზე (მაგ., კომპიუტერულ თამაშებზე, განსხვავებებზე თაობებს შორის და სხვა).
უცხ.ს.VIII.9. მოსწავლეს შეუძლია
დაწეროს საქმიანი წერილი უკმაყოფილების გამოხატვის მიზნით (მაგ., წერს წერილს ახალგაზრდული ჟურნალის რედაქციას, რომელმაც არასწორი
ინფორმაცია გამოაქვეყნა; წერს ტურისტულ ბიუროს, რომლის დაპირებები არ შეესაბამებოდა
რეკლამას და სხვა).
უცხ.ს.VIII.10. წერისას მოსწავლეს შეუძლია შექმნას ტექსტის სტრუქტურა, ფლობს და იყენებს საბაზისო
ენობრივ-გრამატიკულ უნარ-ჩვევებს.
უცხ.ს.VIII.11. მოსწავლე
ფლობს და იყენებს წერის ეფექტურ სტრატეგიებს წერის პროცესის ყველა (მოსამზადებელ, ტექსტის შედგენის, ტექსტის გაუმჯობესების)
ეტაპზე.
დიალოგური მეტყველება
უცხ.ს.VIII.12. მოსწავლეს შეუძლია
წარმოადგინოს ზეპირი მოხსენება (პრეზენტაცია) აქტუალური საკითხის, პრობლემის გარშემო.
უცხ.ს.VIII.13. მოსწავლეს
შეუძლია თავი გაართვას ყოფით საკომუნიკაციო სიტუაციას.
მონოლოგური მეტყველება
უცხ.ს.VIII.14. მოსწავლეს
შეუძლია საუბარი მისთვის საინტერესო/სასურველ თემაზე (საყვარელ გადაცემაზე, ფილმზე, გმირზე, მოგზაურობაზე და სხვა).
უცხ.ს.VIII.15. მოსწავლე
ფლობს და მეტყველებისას
იყენებს ენობრივ-გრამატიკულ უნარ-ჩვევებს.
უცხ.ს.VIII.16. მოსწავლე
ფლობს სტრატეგიებს სამეტყველო ამოცანების ეფექტურად გადაჭრის ხელშესაწყობად და ზეპირი
მეტყველების უნარის გასაუმჯობესებლად.
უცხ.ს.VIII.17. მოსწავლე იჩენს ინტერესს და ავლენს ტოლერანტულ
დამოკიდებულებას კულტურუათა თავისებურებების მიმართ.
უცხ.ს.VII.18.მოსწავლეს შეუძლია თარგმნოს
უცხოენოვანი წყაროები/ ტექსტები ან დაამუშაოს ისინი სხვა დაინტერესებულ
პირთათვის (მაგ., თანაგუნდელისთვის), ან შემდგომი გამოყენებისათვის.
|
12.
|
რესურსები
|
სახელმძღვანელო, მაგნიტოფონი, კომპიუტერი,
დამატებითი თემატური მასალა, worksheets,
flashcards
|
13.
|
სამუშაო დისციპლინა
15.1 გაცდენების დასაშვები რაოდენობა
15.2 დავალიანებების დასაშვები
რაოდენობა
15.3 საჯარიმო ფორმები
15.4 წახალისების ფორმები
|
30% -
არაა განსაზღვრული
ნიშნის დაკლება, ექსტერნი
|
14.
|
ლიტერატურა
|
Judy Garton-Sprenger
Philip Prowse
|
15.
|
თემატური გეგმა
|
ერთვის სილაბუსს დანართის სახით
|
მასწავლებელი
(სახელი,გვარი)
|
ხათუნა
ბედენაშვილი
|
კლასი
|
III კლასი
|
სასწავლო
საგნის სახელწოდება
|
ინგლისური
ენა
|
კომპონენტები
|
საკლასო
სამუშაო, საშინაო დავალება
|
საათების
რაოდენობა წლის განმავლობაში
|
I სემესტრი: სულ:
II სემესტრი:
|
სასწავლო
საგნის სტრუქტურა
|
დაწყებითი
|
სასწავლო
საგნის გავლის წინა პირობა
|
მოსწავლეებს
შეუძლიათ მოსმენილი დიალოგის გაგება, რაც უვითარებს მოსმენისა და საუბრის უნარ-ჩვევებს,შეუძლიათ
სწორი ინტონაციისა და წარმოთქმის დაცვა, ბგერების ამოცნობა, რაც ეხმარება გამართულ
საუბარში, კარგად შეულიათ გაართვან თავი ტექსტის წაკითხვას და მის გააზრებასთან დაკავშირებულ
სავარჯიშოებს.
|
სასწავლო
საგნის მიზანი
|
მოსწავლეებმა
მოისმინონ და გაიგონ მასწ.ის მითითებები
და სავ.ის ინსტრუქციები,გაიგონ დიალოგი ან ტექსტი და მოსმენილის მიხედვით გააკეთონ
შესაბამისი სავარჯიშოები.შეიინონ ხმამაღლა კითხვის უნარი და წაკითხულის გააზრებასთან
დაკავშირებით სავარჯიშოების შესრულება.შეძლონ გაიუმჯობესონ წერის უნარი, შეძლონ თხზულების
წერა დამოუკიდებლად. ასევე აწარმოონ საკუთარი პორთტოლიოები, შეძლონ, გაიგონ და გამოიყენონ
გრამატიკული დროების გამოყენება, პირის, ჩვენებითი ნაცვალსახელების, წინდებულიბის
გამოყენება.
|
სასწავლო
საგნის შინაარსი
|
1.
In School
The first day in school
2.
On
the farm
Jack and the beanstalk
3.
People
at work
Helicopter pilot and a hospital nurse
4.
Things
we use
The American Pioneers
5.
Sounds
and pictures
Let’s listen to music
6.
Winners
The International Games are fantastic
7.
At
the station
The city train. Welcome home
8.
In
the Mall
Aunt Jemima’s earrings
9.
Street
shows
How do they do that
10. London sights
A trip in the Thames
11. World festivals
Festivals in different seasons
12. Cities at night
Buildings around the world
|
სწავლების
მეთოდები, ფორმატი
|
ლექცია, თამაშები, სიმღერები, წყვილებში და ინდივიდუალური
მუშაობა
|
სწავლების
შედეგები
|
შეუძლიათ
გამოიყენონ Pr.Cont./This/That/These/Those. აწმყო დროის გამოყენება ყოველდღიური
მოვლენების ასაღწერად. პირის ნაცვალსახელების, ადგილის აღმნიშვნელი წინდებულების
გამოყენება. კითხვებზე პასუხის გაცემა თ რა მოსწონთ და რა არა, დროის შესახებ, კუთვნილების
შესახებ. მოვლენების თანმომდევრობის აღწერა. შეუძლიათ სხვადასხვა ტიპის ტექსტის წაკითხვა
და გააზრება, მოსმენილის შინაარსის აღქმა და სავარჯიშოების გაკეთება. სხვადასხვა
ფორმების გამოყენება წინადადების დასრულების მიზნით.
|
სასწავლო
საგნის შეფასება
|
საკლასო
სამუშაო, საშინაო დავალება,
ტესტირება,
პროექტები
|
ლიტერატურა
|
English World -
MacMillan
Students book, workbook,
Grammar practice book, posters, CD, Dictionary
|
მასწავლებელი
(სახელი,გვარი)
|
ხათუნა
ბედენაშვილი
|
კლასი
|
II კლასი
|
სასწავლო
საგნის სახელწოდება
|
ინგლისური
ენა
|
კომპონენტები
|
საკლასო
სამუშაო, საშინაო დავალება
|
საათების
რაოდენობა წლის განმავლობაში
|
I სემესტრი: სულ:
II სემესტრი:
|
სასწავლო
საგნის სტრუქტურა
|
დაწყებითი
|
სასწავლო
საგნის გავლის წინა პირობა
|
მოსწავლეებს
შეუძლიათ მოსმენილი დიალოგის გაგება, რაც უვითარებს მოსმენისა და საუბრის უნარ-ჩვევებს,შეუძლიათ
სწორი ინტონაციისა და წარმოთქმის დაცვა, ბგერების ამოცნობა, რაც ეხმარება გამართულ
საუბარში, კარგად შეულიათ გაართვან თავი ტექსტის წაკითხვას და მის გააზრებასთან დაკავშირებულ
სავარჯიშოებს.
|
სასწავლო
საგნის მიზანი
|
მოსწავლეებმა
მოისმინონ და გაიგონ მასწ.ის მითითებები
და სავ.ის ინსტრუქციები,გაიგონ დიალოგი ან ტექსტი და მოსმენილის მიხედვით გააკეთონ
შესაბამისი სავარჯიშოები.შეიინონ ხმამაღლა კითხვის უნარი და წაკითხულის გააზრებასთან
დაკავშირებით სავარჯიშოების შესრულება.შეძლონ გაიუმჯობესონ წერის უნარი, შეძლონ თხზულების
წერა დამოუკიდებლად. ასევე აწარმოონ საკუთარი პორთტოლიოები, შეძლონ, გაიგონ და გამოიყენონ
გრამატიკული დროების გამოყენება, პირის, ჩვენებითი ნაცვალსახელების, წინდებულიბის
გამოყენება.
|
სასწავლო
საგნის შინაარსი
|
1.
At
the castle
A week with Grandma and Grandpa
2.
In
Biffo’s garden
Playtime
3.
Pirate
Jack
Mum’ birthday present
4.
A
fantastic shop
What clothes do you like?
5.
Pirate
Jack is on TV
An astronaut in space
6.
Who
is winner?
Here’s the band!
7.
A
trip in a balloon
The month of the year
8.
Look
at the animals!
A very funny monster
9.
Look!
The sea!
The aquarium
10. The island
Sea creatures
11. The boat
In the jungle
12. Welcome home!
What food do you like?
|
სწავლების
მეთოდები, ფორმატი
|
ლექცია, თამაშები, სიმღერები, წყვილებში და ინდივიდუალური
მუშაობა
|
სწავლების
შედეგები
|
შეუძლიათ
გამოიყენონ Pr.Cont./This/That/These/Those. აწმყო დროის გამოყენება ყოველდღიური
მოვლენების ასაღწერად. პირის ნაცვალსახელების, ადგილის აღმნიშვნელი წინდებულების
გამოყენება. კითხვებზე პასუხის გაცემა თ რა მოსწონთ და რა არა, დროის შესახებ, კუთვნილების
შესახებ. მოვლენების თანმომდევრობის აღწერა. შეუძლიათ სხვადასხვა ტიპის ტექსტის წაკითხვა
და გააზრება, მოსმენილის შინაარსის აღქმა და სავარჯიშოების გაკეთება. სხვადასხვა
ფორმების გამოყენება წინადადების დასრულების მიზნით.
|
სასწავლო
საგნის შეფასება
|
საკლასო
სამუშაო, საშინაო დავალება,
ტესტირება,
პროექტები
|
ლიტერატურა
|
English World -
MacMillan
Students book, workbook,
Grammar practice book, posters, CD, Dictionary
|
No comments:
Post a Comment